onsdag 30 juni 2010

Mamma pratar i nattmössan

Apropå att fixa macka i kylen, när Lovisa kom i morse och var hungrig så sa jag att det fanns en fylld vatten flaska på bänken och en smörgås i kylen, jag funderar om jag sov när jag sa det för jag hörde efter en stund en stol som drogs fram till kylskåpet och en undrande Lovisa som små pratade lite med sig själv, hon lät nästan lite irriterad och undrade varför mamma ville leka kurragömma i kylskåpet hihi nejdå det sista hittade jag på själv. Jag gick i alla fall upp för jag hade inget minne av att jag plastat in någon smörgås kvällen innan så det vore ju inte så troligt att hon skulle hitta någon... rätt gissat, mamma pratar i natt mössan. Tittade även på klockan som var typ 8 så jag hade ingen bra anledning till att gå och lägga mig igen... efter två koppar kaffe är jag fortfarande tung i huvudet, måste vara vädret

0 kommentarer: