lördag 22 maj 2010

Missad rabarberpaj

Redan lördag, dagarna flyter lätt ihop när man är sjuk och man har inte riktigt någon koll. Jag som trodde Lovisa smittat både Hanna och mig som varit sjuka men det blev vi två om för Lovisa fick 39 graders feber i går em och den har legat lika hög idag. När termometern visade 40,1 så fick hon en alvedon, jag gillar inte när barn har så hög feber. Hon bara låg och stirra och kroppen skakade. Tabletten verkade på mindre än 30 minuter och hon var sig själv igen. Få se hur hon mår i morgon. Brorsans födelsekalas i morgon har vi redan ställt in så det betyder mer tid åt mig hemma nu när jag mår bättre (fortfarande inte frisk). Har vattnat lite buskar idag, börjat rensa min garderob och plockat undan alla mammakläder, inte en dag för tidigt va hon har ju fyllt 5 månader. Hoppas det inte öser ner regn i morgon så jag kan påta lite i trädgården.

Ser att jag missade en supergod rabarberpaj men den var säkert inte glutenfri så jag hade inte kunnat äta den ändå ;-) tråkigt att jag missade play daten :-(

Johan har flyttat åt Stefan och Camilla idag och jag är sååå nyfiken på deras nya lya.

0 kommentarer: