tisdag 6 april 2010

I morgon blir det mamma-barn gympa på Magget med Linda, Signe, Rosa och Erik. Ska bli kul att se hur det går denna gång??? Min plan är att Amma innan och ha henne på en filt bredvid. Förra gången sov hon i sin bilbarnstol och det gick sådär då hon vaknade och tyckte att allt annat var spännande och inte ville hon sitta där i...


Har färgat håret nyans brun i kväll och jag tycker resultatet blev bättre än förväntat. Mitt hår har en tendens att bli nyans röd hur jag en gör och nu blev det en jämnare brun färg med en touch rött =). Håller på att fixa lite inför lördag då jag och M ska vara modeller för en dag. Nu är det bara 3 klädombyten som skall fixas. Har inte riktigt kommit tillbaka till min storlek jag hade innan jag väntade Hanna och det ställer till vissa problem då min garderob för tillfället är en storlek för liten... men det går nog att göra lite underverk med några trasor =) kul ska det bli vilket fall som helst.

0 kommentarer: