torsdag 8 april 2010

Har haft grym träningsvärk i rumpa och lår, det är min första riktiga träningsvärk sedan jag fick lillan och det är ett bra tecken på att träningen börjar ta. Det känns som man börjar från noll både muskelmassa och kondition men nu ska jag bli fitt for fight hade jag tänkt =)

Förmiddagen gick åt att prata med en kollega, baka kaka och prova lite kläder inför lördagen. Har fått låna lite toppar från snälla Maria som jag har provat och fastnat för en lila och en svart. Eftermiddagen har jag pysslat med Lovisa, dammsugit, dammat och plockat undan påskriset. Undrar varför jag satte så många fjädrar?? tog nog dubbelt så lång tid att få den dem än upp dem. Men nu är det gjort. Ska snart börja stecka lite köttfärs till tacos som vi ska äta när Johan kommer hem. I kväll kommer syjuntan och jag ska bjuda på min gudomligt goda kaka som jag bakade idag. Har ätit en hel kantrad =) Men det finns massor kvar, jag lovar ;-)

0 kommentarer: