söndag 29 september 2013

Träningsform

Min träningsmotivation har inte legat på topp de två senaste veckorna, regn och rusk gör det heller inte så kul att ta sig ut när jag väl är ledig. I måndags blev det och planen var att ta en rask promenad men när en annan mamma skulle småjougga så hängde jag på och trots att det blev lite rask promenad emellanåt så kändes det jättebra och inte alls så jobbigt som jag var inställd på. Har kört styrka på kvällar och idag kände jag "joggabstinens" vilket jag aldrig känt förut. Jag fick helt enkelt snöra på mig skorna och ge mig ut på min 6,5km runda. 


Det var lagom kallt i luften och solen sprack nästan igenom. En helt perfekt löprunda och nästan 1 min snabbare är jag sprungit förut. Nu x-antal timmar senare känner jag mig helt slut. Men grymt nöjd!!

0 kommentarer: