söndag 30 september 2012

ShapeUp

Letar efter en site där jag kan hålla koll på min träning och se vilka framsteg jag gör i min viktresa. Hum... ja var börjar man. Satt och fick lite inspiration hos min mamma idag när jag läste en ny hälsotidning hon köpt. Det fanns tips på en massa träningsappar och så klart Run Keeper vilket är en app jag använder för att mäta hur långt jag går/springer och till vilken tid, sätter verkligen igång tävlingsgenerna i mig och jag försöker ständigt förbättra tiderna. Men i slutändan hänger det mycket på dagsformen.

Nu tror jag att jag hittat en app jag kan ha både i datorn och i telefonen vilket är ett måste i mitt "digitaliserade" liv. Det måste vara enkelt att använda och inte kräva att jag sitter vid datorn.

Den kostar visserligen pengar men jag måste testa gratisfunktionerna innan jag vill betala för fullversionen. Vill du också testa ShapeUp Club


0 kommentarer: