söndag 12 augusti 2012

Jag älskar att resa!

Imorgon börjar vardagen! 6 veckor går fort när man har roligt och denna sommar har varit lite annorlunda mot hur vi brukar ha det.

Vi tog en semestervecka i Maj till Turkiet vilket gav mersmak av värmen och jag längtade inte efter vår sommarsemester lika mycket som man annars kan göra innan semestern börjar speciellt om den ligger sent i juli-aug. Skulle helt klart kunna ta en vecka så nästa år med.

Något annat som är annorlunda är att vi inte bokat någon höstresa till Mexico vilket känns både skönt och tråkigt, men ett bra beslut då vi har haft en massa andra roliga resor som Barcelona, Turkiet, Alicante, Halmstad...

Samt att vi varit ner till Costa Blanca för att kolla in ett semesterboende för oss soldyrkande nordbor och efter en sommar i Sverige som denna så känns det helt rätt att investera i en sommarstuga med garanterad sol.

Ju mer jag reser desto mer vill jag se och jag gillar att se andra kulturer och att ta ett jobb utomlands är en stor dröm jag har.

0 kommentarer: