söndag 19 augusti 2012

Inspiration

Har kört LCHF mer eller mindre sedan i julas och nådde mitt mål till att gå ner 5kg och 5cm runt midjan till vår Turkietresa i maj, vilket är ett bevis på att jag kan och att det funkar. När vi väl kom hem så slappade jag till och träningen lyste med sin frånvaro och med en kost på en massa socker, mjöl och andra onyttigheter så  kan ni ju tänka er att jag inte riktigt får igen mina brallor utan att en fin fettvalk väller över..

Jag och min mamma bytte lite kokböcker igår och har knappt kunnat sluta läsa Katrin Zytomiezskas LCHF bok Dags att bli smal.

Nu när vardagen är här så blir det nya tag :-)

Mitt mål är att gå ned till 67kg vilket är vad jag vägde innan jag blev gravid med mitt första barn och att gå från st 40 till st.38 vid jul. Mitt mål är inte att banta ner för att sedan gå upp utan att äta mat jag mår bra av och börja träna mer regelbundet, vilket även kommer göra att jag blir bättre i min rygg :-)

Blev du också inspirerad och vill veta mer om LCHF kika in på LCHFKlubben

0 kommentarer: