söndag 26 juni 2011

Oj är klockan redan 23

Då har ännu en långhelg svept förbi och jag känner mig laddad och utvilad inför mina två sista arbetsveckor. Vi har spenderat helgen med att träffa nästan alla våra syskon och föräldrar och barnens kusiner  (Bara Johans yngsta lillebror och min yngsta lillebror har saknats) Det har fikats, lekts, ätit och drukigts gott. Vädret har varit över förväntan.

Idag har jag spenderat tid i min trädgård och bränt mina axlar och med stor sannolikhet så har jag träningsvärk i baksida lår i morgon. Snacka om funktionell träning, här behövs inget gym. Kom upp i 10100 steg på stegräknaren och för att få ihop de sista 200 för att nå 10000 vilket är mitt dagliga mål så funderade jag på hur många steg det är runt huset, Johan hade lite andra alternativ som jag inte nämner här ;-)

På em körde jag över Lovisa till sin kompis Matilda och sedan hade jag lite egentid och åkte in till Tess som fyllt år och det bjöds på fika och rosé. Jag fick nöja mig med att dricka Te och ta med hämtmat till familjen.

Nu har jag suttit sedan halv åtta och rensat mail och bokat lite kundmöten så nu är det dags att släcka innan ögonen ramlar i kors.

0 kommentarer: